Så var det måndag igen..

Ja, tillbaka till vardagen igen..
06.30 klockan ringer ( ligger och drar mig 45 min- 1 timme)
07.50 Åker till jobbet
08.00 Börjar jobba
och slutar jobba mellan 17 och 20

Det var inte längesen det var semester men fick meddelande tidigare idag av en gammal klasskompis som satt och drack drinkar på Arlanda och skulle snart lyfta till Cypern / Ayia Napa. Skulle inte vara helt fel om man säger så..

Börjar bli lite nervös också fallskärmen på söndag, det är ändå 4000 m upp i luften och man ska hoppa rakt ut, ett steg rakt utåt i ingenting! Det kommer vara coolt som satan tror jag men hur nervös kommer man inte vara innan då :P



Aja, ska fortsätta jobba nu så jag hinner till träningen i tid.

Ha en underbar dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback