Man vill så mycket, men vågar mindre

Jadu, igår kväll vart det en oväntad kväll.. Kommer nog aldrig få den bilden ut ur huvudet.. Hemskt.

Just nu går det så mycket funderingar i mitt huvud..
Vet inte hur eller när jag ska orka ta tag i dom och rensa.
Vågar man? Vill jag? Varför? Varför inte? Vad kommer hända?
För mycket i huvudet just nu.. Men trodde det var självklart.
Måste man våga chansa för att någonsin kunna vinna? Är det verkligen så eller kan det finnas en annan väg?
Måste man kunna visa sig svag för att vara stark? Måste man vara såbar för att kunna vara älskad?
Är ensam stark eller hur är det?
Snälla, låt alla tankar och funderingar vara borta när jag vaknar.. Har inte tid nu, vill inte!

God natt gott folk, imorgon blir nog en underbar dag!


nooo torsdag har jag andra planer.. ska du ut på kvällen kanske ? Puss

2008-09-30 // 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback