Bästa i mitt liv..

Jag överlevde!
Att hoppa fallskärm är det bästa jag gjort i mitt liv! Så sjukt underbart! Alla måste testa det..
Jag och Emma börjar nog kurs i April och hoppar själva.. Om tid finns.

Kommer bilder på hoppet när jag kommer hem, sitter och jobbar på min lunch :(

Ha en underbar dag, det ska jag ha och hålla tummarna om att förkyldningen som är på väg inte slår ut =/



Vad kostade det att hoppa?

2008-10-02 // 16:31:04
» Mimi

Eftersom du inte lämnade någon e-post eller något liknande får jag svara här..

Det kostade 1900:- att hoppa plus 700 om man vill ha det filmat.. Vilket jag tycker man ska ha eftersom det är en sån livsupplevelse.

Men sen så är de nog olika från klubb till klubb, jag hoppade i Mohed utanför Söderhamn.

2008-10-04 // 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback