Rosa Bandet Galan

Idag ungefär vid 16 tiden bestämde jag och babe att vi skulle åka på Rosa Bandet galan (lika bra eftersom vi ändå skulle kollat på den på tv asnnars). Så vid 17 tiden sätter vi oss i bilen för att åka till Stor Stan, väl framme så har bokningen på våra biljetter gått ut men det gjorde inget eftersom det fanns så många biljetter kvar. Men har lite små bråttom för när vi köpt biljetterna så är det 6 minuter kvar tills vi skulle vara på plats så det vart lite stressigt men inte ens i närheten av stress som det vart när vi kommer in och raden som vi ska sitta på bara är borta (och jaa, den var bara bort.. Trot eller ej). Fick springa runt och fråga lite överallt och ingen visste. Men till slut fick vi andra platser, inga toppen platser men det var inte dom andra heller tror jag. Men eftersom jag har så dålig syn såg jag inte så mycket men det var roligt att göra något med babe :)

Sitter just nu i bilen på väg hem från galan och har lite ångest över hur trött jag kommer vara imorgon.. Men det var det värt! Och justja, glömde min telefon i bilen (har iaf 5 megepixel) så fick använda babes lånetelefon kamera med 2 megapixel så det lite dåliga bilder :P

   
Tycker babe är så söt på bilden i mitten ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback