Twilight

Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Twilight är den bästa filmen jag sett.. Jag har aldrig mått så bra på grund av en film som jag gjorde igår när vi gick hem från bion! Både jag och Emma hade sån underbar känsla i kroppen. Det ända jag ville igår var att bli biten av Edward och få bli vampyr. Nu på lunchen ska jag ner på stan och köpa boken, jag är helt förälskad i filmen och karaktärerna. Robert Pattinson (Edward) är nog den snyggaste/sexigaste människan som gått i ett par skor. Filmen innehåller allt, action, skräck, romantik, glädje, sorg, spänning.. ALLT! Ni som väljer att inte se den gör ett stort misstag. Jag kan inte sluta tänka på filmen, somnade till tanken på den och vaknade till tanken av den. Jag har sett ganska måndag bra filmer på slutet men det här slår allt. BIT MIG EDWARD, BIT MIG!

Filmen: Bäst, spänning, sexig, förälskelse, snygg, lycka, rädsla, styrka.. You name it!


    
     

"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom."
Bella Swan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback