Jul 2009

Ja, nu är det inte långt tills det är julafton en månad och några dagar bara.. Önskar mig jätte mycket saker i julklapp men mesta dels bara dyra :P Haaha, men  därför är det ju så bra att man kan ge bort pengar i julklapp så man får ett litet bidrag till dom dyra sakerna iaf..

En del av min önseklista

- I-Phone
- Större tv
- En robot dammsugare (Jag är inte lat, jag bara HATAR att städa :P )
- Hemmabio system (eller vad det heter?)
- En bänk diskmaskin
Det är väl dom dyra sakerna, sen är det ju det vanliga.. Pengar, kläder, INGA presentkort (mycket bättre med pengar så man får köpa DET man vill VART man vill), saker till hemmet, nya sängkläder, m.m.
Kommer inte på nå mer just nu, men det är ju som sagt över en månad kvar :P

Nej, nu är lunchen slut.. Dags att jobba!

Ha en bra dag i det otroligt jobbiga vädret.


Alltid bra med uppslag.........

2008-11-18 // 14:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback