Den vita helgen

Nu är det måndag igen, den är inte speciellt efterlängtad efter denna helg.
Har legat och vart sjuk sen i torsdags, förkyld och väldigt trött i kroppen. Legat på soffan ungefär hela helgen, dygnet runt utom när jag skjutsade mamma och var hemma hos henne och käka igår men annars så.. Har haft babe bredvid mig på soffan hela helgen också, har vart myspys. Men lite ångest för att man inte var ute i helgen har man väl, iaf efter man fick höra Emmas härliga lördag full av tvål och plaskiga skor. Men men, tar igen det nästa helg, eller näst nästa måste det väl bli eftersom vi har dubbla matcher i helgen.. Lördag och söndag.

I fredags tog jag faktiskt mig upp i soffan och gick till ICA för att köpa lite mys till mig och babe, muums vad gott det blev! Grönsaks dipp och chockld sufflé (eller hur det stavas) med jordgubbar, apelsin, banan och vindruvor. På lördag morgon kom mamma och knackad på dörren för att hjälpa mig lite med de "nya" lägenheten. Gjorde även i ordning frukost åt oss alla 3. Första gången på jag vet inte hur länge som jag åkt frukost, hade inte så mycket hemma men vart lite mackor och super stora negerbollar dom babe hade fått från hans släktingar som har någon chokladfabrik..

Min helg i bilder

   
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback