Beach 09

Beach 2009 närmar sig.. Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna visa upp mig mycket slankare och snyggare när sommaren kommer.
Jag tänkte först vänta till det blev lite varmare men jag kände mig så taggad att börja direkt.
Hoppas det är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite stöttning ibland.
OK, häng på nu .....
Skrolla ner....

































KOM IGEN FORTARE!








































ÅSSÅ SCROLLAR VI UPP IGEN!
Såja, det räcker för idag.
 
Glöm inte att stretcha efteråt!



HAHAHAHAHA!!!

2008-11-12 // 16:27:56
» Frida

du är kul;)

2008-11-12 // 23:20:57
» Jenka

hahah ! jävlar jag kände verkligen hur fettet bara drog iväg, tack för passet :)

2008-11-15 // 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback