7 Saker

Jag har blivit utmanad av Sandra & Moa..

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 3 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer 7 saker om mig själv:

♦  Jag har flyttat 9 gånger under mitt 19 år långa liv
♦  Jag har dykcertifikat sen jag var 13 år
♦  Jag har under en sommar jobbat på McDonalds Gävle city
♦  Jag har åkt dit på fusk under ett prov i skolan
♦  Jag "krokade" 5 dagar efter jag fått mitt körkort
♦  Jag har hoppat fallskärm
♦  Jag fick penicillin var 14 dag för halsfluss under en hel sommar

Jag utmanat: Angelica Forsling, Josephine Westling och Louise Andersson


men guud jag kommer inte på 7 saker :P hehe

2008-11-21 // 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback