Vår eller vinter?

Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret var jag helt säker på att det skulle bli en vårdag men så fort jag klev utanför dörren så kändes det som vinter. Varför kan inte våren komma? Skulle vara så skönt med lite värme och vårkänsla så man blir lite glad och mår bra.


Igår kväll fick jag besök av moster Maud, kom och kolla hur jag bodde och hade med en flyttpresent. Jätte trevligt var det! Senare kom Amanda och Malin förbi efter dom hade vart på bio så kom Michél lite efter dom, kollade på Armageddon och kom sent i säng, blää! Var jätte trött i morse.

Jaaja, nu har jag handel och ska göra en alla hjärtans reklam för ett valfritt företag.


Ha en bra dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback