Nu jäävlar

Ja, nu har jag bestämt att jag ska komma tillbaka till mitt blogg skrivande. Har vart föör långa mellan rum mellan inläggen nu.

Tiden sen senast..

Jaa, inte så mycket tror jag. Vart ute dom senaste lördagarn och haft det jätte kul :) Förra helgen var jag om Moa på bio, I am legend. As bra film, dåligt slut bara men den var värd pengarna. Och det var ju ett plus i kanten att han är så snygg :D Har börjat träna på friskis och svettis, as kul.. Känner mig så duktig! Och igår bestämde mig för att idag skulle vara dagen jag började gå ut och gå innan skolan, gick ju inte så bra som jag hade trott.. Någon idiot som ringde och väckte mig 00.30 i natt och efter det kunde jag inte somna om. As irriterande! Men men.. Imorgon är en ny dag :)


Ha en bra dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback