Jobb, körskola och träning

Ja, idag finns det inte mycket tid till annat..
Jobbar mellan 08-16, ska vara på körskolan 16.30, ska byta körskola idag till Ansan´s ligger närmare mig och känns som att det är lite mer fart i dom, ska börja satsa alla min extra minuter på körkortet nu så jag får det någon gång. Har ju som sagt en bil som bara står =/ Och efter det hinner jag väl bara hem och käka något sen ska jag i väg på träning. Mycket att göra idag så dagen går nog snabbt. Är så trött också så jag hoppas på att få lägga mig i tid idag.

Ha en bra dag allihopa, kanske skriver mer sen om jag fått mitt internet dvs.


Älskade Judit ;P


» Jenka

Är dendär pärlan din? då blire ju inte bara en raggarrunda i sommar ;)
om du tar körkortet till dess vill säga ;) haha! lägg i ett kål nu!

2008-03-09 // 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback