Helgen i stora drag

Ja, lovade sist att jag skulle börja skriva igen.. Men gick inte som planerat, tydligen! Lite jobbigt när man inte fått internet hemma än men det kommer snart och då kommer det bli mer skrivande.

Helgen som vart var väl kanske inte den roligaste helgen, hade jätte trevligt i fredags. Cajsa och Donna hade ju "hyrt" hangloose och vi var där sen gick vi hem till Frida och satt i hennes nya lägenhet, drack och vara sociala. Jätte trevligt. Sen gick vi tillbaka till hangloose och sen gick jag, Frida och Sandra till slicken. Var helt okey, kunde vart bättre om inte en viss person skulle gjort mig på så dåligt humör men men.. Gick hem och sov ist, upp tidigt på lördag och spelade match i valbo, vi har inte spelat så bra på länge, synd att vi hade sån otur bara. Vart en förlust med 4 - 6 tror jag.
Kommer hem efter matchen och är trött som satan, ligger på soffan ett tag tills Moa och Amanda kommer och är party färdiga.. Hade verkligen ingen ork i kroppen men vad gör man inte för sina vänner :P Gick hem till Michél, var inte alls sugen på det eller var inte sugen i över huvud taget att gå någonstans men men.. Vi gick dit iaf och sen vidare till slick, var det meningen men det vart hangloose. Sen eftersom jag var nykter var det inte så jätte skoj och vill helt gå hem hela tiden. Vid 01.30 tiden gick jag och Amanda hem till mig och sov, sov största delen av söndagen och sen var jag ute och gick med Troja och redde upp lite saker sen i fredags. Sista chansen nu..

Jaa, det var väl min helg i stora drag.

Bjuder på en vimmel bild sen i lördags också på mig och Amanda.. (inte den snyggast bilden precis :P )


Skärpning mimi

2008-02-13 // 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback