Trök

Ditt namn: Mimi
Längd: 162 ½
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: Zac Efron
Vem vet mest om dig: Min mamma och dom närmaste vännerna tror jag.
Vad vill du ha just nu: Mer pengar till julklappar
Vilka sjukdomar har du: Inga..
Fobier: Spindlar, sprutor, badhusgolv och massa mer :P
Känner du en snygg kille: En?! :P
Har du körkort: Nej, men snart hoppas jag
Åsikt om jultomten: Ganska mysig, allt med julen är mysigt.
Vill du gifta dig: Ja!
Tycker du att du är attraktiv: Det är väl alla ibland?!
Din hårfärg och frisyr: Brunt och kort
Skolväska just nu: Min vardagliga
Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: En svart skinn
Favorittv-program: Desperate Housewives
När ska du festa nästa gång: Antigen ihelgen om jag orakar eller nästa :P
Vad köpte du senast: Skor, vad annars!?
Hur mycket pengar har du: Med alla sparkonton, allkonto och fonder.. ganska mycket faktiskt :P
Hur svarar du i telefonen hemma: Mimi
Senast kramat: Sanna tror jag :P
Vem sov du hos senast: Danne
Stjärntecken: Kräfta
Ögonfärg: Blå
Kall favoritdricka: Coca Cola
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Gud vad svårt, har många favoriter.
Säger ofta: Ingen aning faktiskt, svår fråga.
Saknar du någon: Ja, ibland..
Du fikade senast: När lillebror fyllde år i torsdags.
Bästa tecknade film: Finns för många för att skriva det här.
Vad skulle filmen om ditt liv heta:  Haaha, vet faktiskt inte.

Vem skulle spela dig: Samma svar där..
Hur känner du dig nu: Sjuk, trött och blää
Kan du laga mat: Såklart!
Vad tycker du om fötter: Haaha, inga kommentarer 
Är du smart: Ja, det är klart!
Vad skulle du vilja äga: Så mycket som möjligt, mycket pengar feta båten, ALLT! :P 
Har du homofobi: Absolut inte.
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Vet inte riktigt, något sällskapsdjur iaf 
När och varför grät du senast: När vet jag inte när det var men varför? För att jag var kär och hade sumpat mina chanser hos honom.



Jaaaaa, jag har väldigt tråkigt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback