Jullov

Igår och idag hade vi så jävla sköna dagar i skolan, igår hade vi typ 3 lektioner, ena lektionen så hade läraren köpt massa frukt så vi gjorde en as stooor fruktsallad med vaniljsås, glass, kola- och chockladsås. Muuums ;) Och idag hade vi en lektion, det var redovisning.. Gick ganska bra tycker jag, men sån tråkig person att redovisa om bara.
Idag fick man jullov, så skönt! Det här lovet ska inte bestå av annat än bara slappa och ha det underbart. Det här året har gått så jäkla snabbt, tänk om fem dagar är det julafton och om 12 dagar är det ett nytt år. Nästa år kommer bli ett bra år tror jag, iaf bättre än det här :)

Idag, sista dagen i skolan hade jag EVK, fick reda på lite saker som jag inte hade en aning om.. Men men, så är det. Dagen idag har jag bara pluggat, tänkt lämna in en sak imorgon så slipper jag ha den tills efter jul. Känner mig duktig som har pluggat men ändå så dålig för Elin fyller år idag och jag kommer inte hinna dit och gratta henne.. Förlåt!


GE MIG SNÖÖÖ!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback